FULL_TIME

IT Helpdesk Engineer - Tergos

Oost-Vlaanderen, East Flanders BE
2025-09-24
2025-10-03

IT Helpdesk Engineer - Oost-Vlaanderen:

Verantwoordelijkheden:

  • Effectief oplossen van technische problemen - (firstline support)
  • Problemen identificeren en oplossen met betrekking tot AD/Entra-ID.
  • Ondersteuning bieden voor softwaretoepassingen, werkstations, mobiele apparaten en productieapparaten of randapparatuur binnen vastgestelde SLA-niveaus.
  • Onboarding en offboarding taken uitvoeren, waaronder het aanmaken en verwijderen van gebruikersaccounts, toegangsmachtigingen in AD/Entra-ID
  • Documentatie bijhouden van stappen voor probleemoplossing, oplossingen en best practices.
  • Deelname aan implementatie en uitrol van nieuwe technologieën en systemen, met een naadloze integratie in de bestaande infrastructuur.

 

Profiel:

  • Eerdere ervaring in een IT Helpdesk support omgeving.
  • Praktische ervaring met Windows, M365, AD/Entra ID.
  • Zelfgemotiveerde teamspeler met sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Analytische en probleemoplossende vaardigheden, met het vermogen om technische problemen snel te diagnosticeren en op te lossen.
  • Uitstekende communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling (Nederlands, Frans en Engels).

 

Wij bieden:

  • Een uitdagende functie in een jong en dynamisch team.
  • Een competitief salaris met aanvullende voordelen.
  • Carrièremogelijkheden in een bedrijf met exponentiële groei.

Interesse? Neem dan zeker contact! 
of +32 468 31 95 02