FULL_TIME
IT Helpdesk Engineer - Tergos
Oost-Vlaanderen, East Flanders
BE
2025-09-24
2025-10-03
IT Helpdesk Engineer - Oost-Vlaanderen:
Verantwoordelijkheden:
- Effectief oplossen van technische problemen - (firstline support)
- Problemen identificeren en oplossen met betrekking tot AD/Entra-ID.
- Ondersteuning bieden voor softwaretoepassingen, werkstations, mobiele apparaten en productieapparaten of randapparatuur binnen vastgestelde SLA-niveaus.
- Onboarding en offboarding taken uitvoeren, waaronder het aanmaken en verwijderen van gebruikersaccounts, toegangsmachtigingen in AD/Entra-ID
- Documentatie bijhouden van stappen voor probleemoplossing, oplossingen en best practices.
- Deelname aan implementatie en uitrol van nieuwe technologieën en systemen, met een naadloze integratie in de bestaande infrastructuur.
Profiel:
- Eerdere ervaring in een IT Helpdesk support omgeving.
- Praktische ervaring met Windows, M365, AD/Entra ID.
- Zelfgemotiveerde teamspeler met sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden.
- Analytische en probleemoplossende vaardigheden, met het vermogen om technische problemen snel te diagnosticeren en op te lossen.
- Uitstekende communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling (Nederlands, Frans en Engels).
Wij bieden:
- Een uitdagende functie in een jong en dynamisch team.
- Een competitief salaris met aanvullende voordelen.
- Carrièremogelijkheden in een bedrijf met exponentiële groei.
Interesse? Neem dan zeker contact!
of +32 468 31 95 02