FULL_TIME

Puurs - Support/System admin - Tergos

Antwerpen, Antwerp BE
2025-09-30
2025-10-03

Jouw verantwoordelijkheden

  • Oplossen van incidenten en technische problemen die niet door 1st line support afgehandeld kunnen worden
  • Uitvoeren van diepgaande analyses bij hardware-, software- en netwerkissues
  • Beheer en ondersteuning van Windows Client & Server omgevingen en Microsoft 365
  • Actief meewerken aan de installatie, configuratie en optimalisatie van hardware en software
  • Ondersteunen bij projecten rond netwerkbeheer, security en procesverbetering
  • Documenteren van procedures en bijdragen aan kennisdeling binnen het team
  • Fungeren als aanspreekpunt voor escalaties en duidelijke communicatie naar eindgebruikers

 

Jouw profiel

  • Bachelor IT of gelijkwaardig door ervaring
  • Minstens enkele jaren ervaring in een 2nd line support rol
  • Grondige kennis van Windows (Client & Server), Active Directory, Office 365
  • Basiskennis netwerken (DHCP, DNS, VPN, VLAN, …)
  • Ervaring met ticketingsystemen en remote tools
  • Communicatief sterk, klantgericht en oplossingsgericht
  • Vloeiend in Nederlands en Engels; kennis van Frans is een plus