Wie wij zijn
Lebara Mobile lanceerde in 2004 de allereerste goedkope internationale mobiele service in Nederland. Begin 2010 hadden we al meer dan 2,5 miljoen klanten in: Nederland, Denemarken, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Duitsland.
Wat wij doen
Lebara Mobile verschaft mobiele SIM-prepaidkaarten die zijn aangepast aan de behoeften van internationale gemeenschappen, met name die van arbeidsmigranten. Wij zijn van mening dat onze klanten met de services van Lebara Mobile altijd beschikken over:
Zeer lage tarieven
Directe verbindingen
Netwerken van hoge kwaliteit
Klantenservice in meerdere talen
Betrouwbare service
Geen toegangscodes
Geen verborgen kosten
Geen verloren minuten
Lebara Mobile werkt altijd met de allerbeste partners om ervoor te zorgen dat SIM-kaarten en beltijd in alle landen maximaal beschikbaar zijn:
De communicatiestrategie van het eigen merk van Lebara Mobile is erop gericht klanten direct aan te spreken door middel van straatverkoop en marketingcampagnes, speciale aanbiedingen, PR en doelgroepgerichte advertenties.
Lebara Mobile legt sterk de nadruk op communicatie met klanten zoals die klanten dat willen, met behulp van online-ondersteuning en op maat gemaakte klantenservice in meerdere talen.